merak ediyorum biliyorumki erkekler bayanlardan farklı sevgi ve çok fazla konuda bi soru sormak istedim o yuzden kız arkadaslarınız olmuştur kızlarında erkek arkadası peki siz sevdiğinizi nasıl anlarsınız tmm ben onu seviyorum o tek son onsuz olmaz dediğiniz an ne zamandır bir diğer soru daha bayanların daha cesur oldugunu zannettiğim bir soru anneniz sevgilinizi sevmesse bu duruımda kimi secersiniz?yada nasıl bir tutum sergilersiniz


umarım doğru yere acmışımdır konuyu yanlışsa taşınsın lütfen