Selamlar,
%20 ha? Gercekten iyi yuzde. %20 yi gozden cikartiyorsun ve hala kar edebiliyorsun... Dusunuyorum da kar marji bu kadar yuksek ne satabilirsin diye...? Bu arada kaynak sormak paypal icin buralarda adettendir. Yanlis anlama eminim sende mutlaka cok legal bir is yapiyorsundur ama paypal bozduracak herkes iki tarafinda guvenligi icin en azindan paypalin ekran goruntusunu gonderirler... Kimsenin maasini merak etmezler