Konu
kraloyun niçin adsense kullanmıyor ??
24-01-2007, 11:02:31
#6
Misafir
direk sahibine sordum
Alıntı
büyücü:
ilker
*KralOyun.com* Ilker Aydin:
buyur mert
büyücü:
https://www.r10.net/google-adsense/33...llanmiyor.html
büyücü:
ben direk sahibine sorayım dedim
*KralOyun.com* Ilker Aydin:
prensip