Artık saçmalamaktanda çıkan adını koyamadığım haberler çıkıyor.
Klasik,klişeleşmiş cümleler.
Bi mesajım vardı hatta forumda.Şans yine senin konunmuş.
https://www.r10.net/2557589-post4.html
Aynı metinler üstünde farklı isimler gelip gidiyor hep.
Bizim milletimizde bu gazeteleri en tepeye koyuyor.Sağolsunlar !
Not:Gerçekten böyle bir haber olsa kesinlikle benim fiktim hayır olurdu.Arda hiç birşeye değişilmez/değişilmemeli !