Arda bu yazıları yazanlar kadar zeka geriliğine sahip olan bir insan değil.
O yüzden böyle saçma birşeyle bir yere varamayacağının farkındadır.
Yalan haber olurda bu kadarıda olmaz ya

Ayrıca kullanılan kelimeler artık çok klişeleşmiş kelimeler.

Ronaldinho Denizliye Doğru !

Milanda mutsuz günler geçiren Ronaldinhonun Denizlispor başkanı Ali İpek'e"Başkanım Denizlisporda oynamaya hazırım.Beni alın." dediği öğrenildi.Denizlispor başkanı Ali İpek'e yakın kaynaklardan alınan bilgilere göre başkanın"Seni takımda görmek benim ve tüm Denizli halkının hoşuna gidecektir.Klübünü ikna etmen bizim için yeterli"diye konuştuğu gelen haberler arasında.Denizlisporun teknik direktörü Ali Yalçın ise transfer hakkındaki sorulara "onunla çalışmak benim için büyük bir zevk olucaktır.Onu takımımda görmek isterim"dedi..Öte yandan Drogba için girişimler sürüyor.

Gibi