FiRTiNa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size Bisey Sormak İstiyorum biLen Varsa Beni AydinLatirsa Sevinirim..Gecen Ay(Temmuz) Kazanc 90 $ di ..Bu Ay(Agustos) ise 160 $Agustosun 15'i olmadan da banka bilgileri vs.. herseyi hallettim bu ayin 15inden once yani.. Benim Hasapda Ödeme i$Lemde Diye Yazmiyor Yoksa Benmi goremıyorum Her Yere bakdim yokBen Ödemeyi Agustos Ödemesinde mi aLicam Yoksa Eylül'demi.. Bu Konu Hakkinda bi biLgi verirseniz sevinirim.. saygilar..

eylülde arakdaşım