Merhaba arkadaşlar ya sadece bi öeri sunmak istedim bi poje bu bölüme hiç uğramıyordum bi domain almak için girdim

baya herkezin elinde kalan domain oldunu fark ettim veya satamadığı domainlerinin olduğunu kafamda bir proje oluştu size sunmak istedim yanlış anlaşılmasın arkadaşlar sadece aklıma geldi sizlerle paylaşıyorum büyük ve sağlam bi site kurulsa ve domainlerle aktif internet ortamındaki ''user'' lar birleştirilerek domainler aktif çalışma hayatına geçirilse veya alıcılar tarafından alınsa sizce nasıl olur??
Projeyi biraz açıyorum
Arkadşalar projeyi biraz daha açmak istiyorum şimdi çoğu arkadaşın bazı hayallerle bazende para eder düşüncesiyle aldığı domainlerle belirli sürelerde sonra kullanılmıyor bunları sizlerde biliyosunuz veya belli bir süre kullanıldıktan sonra bırakıılıyor farklı alanlara yöneliyor burda devreye bizim proje adını koydumuz sistem devreye giricek nasıl bu tarz domainleri boşta bekleyen veya satmak isteyen arkadaşlar domainlerini kurulacak olan siteye bırakıcaklar site satılmak istenen domainleri satma bölümüne bırakıcak bu arada satmanın yanında aktif kullanılmasını da sağlıcak nasıl piyasada hergün 1.000 lerce kişi büyük hayallerle giriyor çoğuda öğrenci sınıfı oluyor ve domain ve host alamıyorlar biliyorsunuz burda bu tarz kişiler gelerek bizim ağımızdaki domainlerde çalışabileceğini belirticek misal bizde istediği domainin kendisine vericez fakat tamamen değil sadece istediği hosta dns lerini ayarlıcaz arkadaş domaini aktif şekile kullanıyorsa zaten kurduğu sitenin geliri hem domain sahibine hemde domaini alan arkadaşa olmak üzere 2 ye bölünerek paylaştırılacak bu sayede hem domain boşta yatmamış olucak hemde hem domain sahibi hemde fazladan bi insan bu piyasaya girmiş olcak bu aradada zaten domainleriniz satış bölümünde alıcılarını beklicekler diyelim siz çalışan arkadaşı beğendiniz domainin satmak vazgeçtiniz sistemden geri alıyosunuz domaininizi ve forumu yöneten adamla devam ediyorsunuz fakattt diyelim domaininizi aldınız boş çalışan arkadaşda karşılığında hosttaki db yi alıcak bu sayede hem domainci madur kalmamış olcak hemde o domain adı altında çalışan diğer arkadaş...
Arkadaşlar sadee aklıma geldi çok eksiği veya zor kısmı vardır belki ama sadece paylaşmak istedim 3 veya 5 arkadaş burdan çıkıp birleşse bence hayata geçirile bilinir ayrıca dediğim gibi saddece bir fikir arkadaşlar