Merhaba Arkadaşlar...
Bildiginiz Gibi İlk Tasarımım
Turuncu'idi.Fakat Yapılan Yorumlara Baktıgımda Tasarımın "Mizah Sitesi"ni Andırdığı Ve Daha Ciddi Birşeyler Yapılması Gerektiği Yorumlarını Aldım.Bende Temamı Deiştirdim.
Konu Link:
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...zce-nasil.html
Değişenler..
Kontrol.php Sayfamız Yoktu Onu Oluşturduk
WebTasarim.php Sayfamız Yoktu Onu Oluşturduk
Grafikleri Ciddi Seçilmemiz İstendi Buna En İyi Uyan Renk "Siyah" Diye Düşündük.
BankaBilgileri.php Sayfamız Yoktu Onu Oluşturduk.
Domain Bayiliğimiz Çalışmıyordu Onu Düzelttik.
Bannerımızı Ve Logomuzu Deiştirdik. PSBlog Arkadaşımızın Çalışmasıyla..(Yarışma'dan Hatırlarsınız)
Bunun Gibi Daha Birçok
Deişiklik Yaptık.
Umarım Şimdi
Ciddi Ve Firma Olmaya Yakışır Şekilde Bir Tema Olmuştur.
Web Sitem(Yeni Temam) : BilgiliHost.Com - İnternet Ve Bilişim Hizmetleri - Destek
Yorumlarınızı Bekliyorum.
Saygılarımla Resul Korkmaz.
Dipnot: Bg Harun Beye Aittir.Haberi Vardır.