Merhaba Arkadaşlar...
Bildiginiz Gibi İlk Tasarımım Turuncu'idi.Fakat Yapılan Yorumlara Baktıgımda Tasarımın "Mizah Sitesi"ni Andırdığı Ve Daha Ciddi Birşeyler Yapılması Gerektiği Yorumlarını Aldım.Bende Temamı Deiştirdim.
Konu Link:
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...zce-nasil.html

Değişenler..
Kontrol.php Sayfamız Yoktu Onu Oluşturduk

WebTasarim.php Sayfamız Yoktu Onu Oluşturduk

Grafikleri Ciddi Seçilmemiz İstendi Buna En İyi Uyan Renk "Siyah" Diye Düşündük.

BankaBilgileri.php Sayfamız Yoktu Onu Oluşturduk.

Domain Bayiliğimiz Çalışmıyordu Onu Düzelttik.

Bannerımızı Ve Logomuzu Deiştirdik. PSBlog Arkadaşımızın Çalışmasıyla..(Yarışma'dan Hatırlarsınız)

Bunun Gibi Daha Birçok Deişiklik Yaptık.

Umarım Şimdi Ciddi Ve Firma Olmaya Yakışır Şekilde Bir Tema Olmuştur.

Web Sitem(Yeni Temam) : BilgiliHost.Com - İnternet Ve Bilişim Hizmetleri - Destek

Yorumlarınızı Bekliyorum.

Saygılarımla Resul Korkmaz.

Dipnot: Bg Harun Beye Aittir.Haberi Vardır.