İşlem bitmeden hata aldım yani tam olarak onarmadı ama o arada bircok tabloyu onarmıstır, boyutu yuksek olan post tablosunda takıldı muhtemel. Bu arada size komik geliyor belki gülüyorsunuz ama benim bir haftam zehir oldu, hakkaten basa gelmeden anlayamazsınız arkadaslar, lutfen alaylı mesajlar yazmayın kaldıramayabilirim. Tek istedigim bilgili arkadaslardan yardım..