vay vay abi kardeş dediklerimiz bizi silmiş işi biten demek adam siliyor inş burayı okur yada yarın öbür gün bizi yeniden ekler
Dün msn den konuştuğum öğretmenlerim, akrabalarım sildi olarak gözüküyor.
Ama gerçekten silmiş olanlar da silmiş gözüküyor.
Şu anda online olmayan ve sildiğine inanmadığım onlarca kişi de silmiş olarak gözüküyor?
Radmine Güvenimiz Sonsuzdur.
Dostumuzu düşmanımızı gördük.
Bi kaç yanılgı var gibi
Engelledin + Sildin + Sildi + küstü +kavga etti veya şu anda aradığınız kişiye ulaşılamıyor.Lütfen daha sonra oturum açınız
Kimin ne olduğunu gördük Teşekkürler
Sitemde kaynak göstererek konu açabilirmiyim?
dogru oldugunu sanmyorum yada ben dogru bi insan degilmisim herkez silmis
Bu devirde babana bile güvenmiceksin. Bi babama güvendim o da msn den bizim silmiş
Radmin bu başlığa bide arabesk at bu ne hal yahu