merhaba arkadaşlar,
Bildiğiniz üzere uzun zamandır, haber sistemimi şehir portalları için kullanılabilecek niteliğe getirmek için uğraştım. Yaptığım çalışmalar ile kullanım bakımından emsalsiz bir şekle geldi.
Fakat Scripti satmak için müşterilerle görüştüğümde tasarımla ilgili bir sürü problemle karşılaşıyorum. Özellikle bana "kendi localinde yapsana tasarımını" gibi eleştiri yapıyorlar.
Bu gece çok düşündüm problem nerde diye. Bu işte kendiminde bir sorumluluğu olmalı diye düşündüm. Smarty kullanımı ile ilgili bazı dökümanlar ve videolar buldum.
Başlamadan önce smarty ye el atsam acaba 50 tane php dosyasının tümünü 1 haftada geçirebilir miyim?
Artık tasarım işini müşteriye bırakacağım. Çünkü benim yaptığım tasarımı pek beğenmeme olasılıkları var.
Ne Önerirsiniz?