vps içinde vps denedim 1 adet vps kurdum gayet iyi çalışıyorduda vps kullanan birisinin zaten bir ayağı çukurda oluyor vps içinde vps demek resmen iki ayağını birden çukura sokmaktadır. Ama denemedekte fayda var

edit: vmware kurdum.