tavsiye olarak algıladım dostum da ben böyle düşünmüyorum açıkcası.Yani web tasarım yapan bir firmanın kendi sitesi süper olmak zorunda değildir önemli olan yaptığı projelerdir.Bi nevi referansları sağlam olanlar diyelim

.Yani sadece iletişim adresi yazıp logo atmakta bence mantıklıdır sonuçta iletişime geçerek projeleri öğrenir ve yaptırmak isteyebilir.. Ama tasarımı değiştireceğim ben sadece bi fikir almak için öylesine arkaplan koyup yazı yazmıştım
Tamamen yanlış bir düşünce. Profesyonel olmak istiyorsanız önce kendinizden başlamalısınız. Bu da sizin sitenizdir. Giren potansiyel müşteri ilk olarak siteniz üzerinden puan verir değerlendirir sizi. Ondan sonra iş yaptırır veya yaptırmaz. Referanslar bir yere kadar. İnsanlar düşünür o kadar site yapmışlar ama kendi siteleri içler acısı? Yeni olabilirsiniz ona lafımız yok, ama aceleye getirmişsiniz.