Bu sizin isteğiniz dışında forum sistemi ile alakalı olarakda gönderilmiş olabilir.
Olduysa zaten anladığım kadarı ile öyle birşey olmuştur. Onun için diyorum zaten kullanıcıya bilgi verilmesi gerekirdi diye. Müşteriye dersin böyle bir şey oluyor bunu engellemek için şunları yapmalısın veya beraber yapmalıyız demelisin. Sonuçta bu senin elinde.Olanlara öylesine bakıp daha sonra müşteriye ceza kesmek müşterisine saygısı olan bir ticaret erbabına yakışmaz bunun adı terbiyesizliktir.