ilk önce geçmiş olsun diyorum ve yazılım konusunda destek sağlamıyan bir hosting firmasıyla bu gibi bir hizmet almanız iyi olmamış benim kendimce bildiğim birşey vardır nedemişler al yedeği müşterinin gülsün yüzü size tekrardan kolay gelsin tabi firmanın sözleşmesinde yedek alıyormuydu almıyordu gibi vs maddeler varmı onu hiç gözden geçirdinizmi