Alıntı
Hizmetini aldın.
Savcılıga vermeni bekliyorum, burada seninle konusacak hiçbirşeyim yok.
scorLex : Mağdurlar çoğalıyor..
HoST13 : - Demekki neymiş anti hostkenti.
gdi :Hostkentiden baska bir magdur da benim !!!!!!
Lisans : Forum moderatörlerine şikayet et bunun gibileri forum'a almasınlar. Arkadaş mağdur olmuş daha savunmayın yani tostkentini. Böyle insanlar oldukça bizler kimden kaliteli hizmet alıcaz.
RAMBilisim : Çok haklısın iyilikten maraz doğar, yorumlarına kulak astık senden sunucu aldık 3 gün mağdur bekle bekle konun yakında geliyor
Kerem : Bakıyor işte, sorun da orada. Sadece bakıyor.

https://www.r10.net/vps-hosting/91047...nca-cekti.html
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...atlayayim.html

bunlara ne diyeceksin peki