sunucubs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burasını tam anlamadım sanırım Faaliyet Belgesi yüzünden nasıl bir kesinti oldu hocam onu merak ettim.
Açtığınız konunun daha inandırıcı olması ve iddalarınızın kanıtlanması için msn logları varsa koymanızı tavsiye ederim.
valla faaliyet belgesi almamış bu arkadaşlar..fakat satış yaparken belgeniz varmı dediğimizde var denmişti bize..açıkçası bizim aklımıza gelmemiş yollayın msnden bakalım inceleyelim demek..zaten bu olaydan dolayı tek bizde kesinti olmadı sanırım diğer hizmet verdikleri kişilerdede oldu bu kesinti..msn başlıklarına dahi yazmışlardı..bundan dolayı sorun yaşayanlar bizle iletişime girsin diye..tüm konuşmanın msn kayıtları var daha öncede dediğim gibi iş dahada uzarsa onlarıda koyarım..dert değil..benim burada amacım bu kişilerin ticari ahlaka yakışmayan hareketlerini sergilemek..

gokhancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım bende aldım oradan reseller benim ip saldırı olunca paramı geri verdiler sorun olmaz yani iyi bir yer diye biliyorum sağlam kişiler her türlü desteği zamanında veriyorlar..
valla keşke bizde alabilsek paramızı geriye.. biz parayı iade edin dediğimizde aldığımız yanıt aynen ilk msjda yazdığım gibi.."siteniz şu an açık..ister kullanın ister kullanmayın.." kendi üzerlerine kusur bulmadıkları için zaten tanıdık çevreden bu resellerı devretmeye çalışıyoruz..daha ciddi ve müşterisine saygılı başka bir firma aramaktayız..