eğer öğrencilerinden izin alıp yapacaksan ve onları arada görürsen sorun yok emeğin karşılığını vermiş olursun
--ama öğrencilerinin üzerinden kitap cıkaran üni hocaları biliyorum bizim bölümde anca küfür edebiliyorum sende öğrencilerin üzerinden gecineceksen tepkim pek hoş olmaz
umarım kimsenin emeğini haksızca kullanmazsın
saygılar..