Son olarakta google web araçlarından,
Yeniden değerlendirme isteği kısmından google a mesaj attım. Buraya yazılması gereken şeyler çok önemli. Bi arkadaşın yazısında görmüştüm "google'ın kimseye garezi yoktur, neyse onu yazın" demişti, evet gerçekten öyle. Başladım yazmaya, "çok backlink aldım, kopya içerik kullandım, ama akıllandım şitemi baştan yapılandırıyorum. Özgün içerik ve kaliteli backlinler alacağım, ve buna başladım." dedim ve yolladım. aradan tam 3 gün geçti ve sitem sandboxtan çıktı
Bu ara çok fazla site sandboxa girip çıkıyor kısa süreli şekilde.. seninki de öyle bir olay.. şu yazdığın maili okusalar direk banlarlar ,
backlink aldım , backlink alacağım - suç işledim , suç işleyeceğim diyorsun.. Google'a göre link almak da satmak da ban nedenidir bilmelisin.. bir rakibinin link satın aldığını ispatladığında banlatabiliyorsun, aynı şekilde sattığını da ispatlarsan aynı durum söz konusu (ki bu nedenden çok fazla site kaybettim)