Hasta misin rahatsiz misin anlamadim ki ...

Getirdim buraya link yazdim, 20 dk icinde sitenden referer almaya basladim nasil is bu ? Goruyorsunki online'im, konulara mesaj yaziyorum mesaj atip alabilir miyim diye soramiyor musun ? Niye sorasin ki calmak varken di mi ? Bir de gelip kaldirmami isteseydin diyorsun. Ugrasip kodlari yapan benim, linki alip sitene koyan sensin ve ben gelip rica edicem kaldirir misin diye oyle mi ? Aklin aliyor mu su yazdigini ? Almiyor eminimki ama nasil kiviracagini sasirdin iste.

Yok fikri senden calmisim yok youtube'dan da caliyormusum birak Allah askina. -Tekrar- nasil kiviracagini sasirdin. Log'larda sitenin linkini gorene, gelip burda kiminmis diye aratana kadar ne seni bilirdim ne siteni. Nasil bir mantiktir 'sen de ordan caliyorsun ne olmuski' demek ? Amac youtube kapaliyken video izlemek olmasa oturup gelistirirdim arkadasim o siteyi. Video'lari yotube'dan anlik cekip izletmek yerine index'lerdim bir guzel kendi video sitemi acardim. Ne guzel tutardi youtube kapaliyken di mi ?

Hele hele site sahiplerini muhabbetini hic anlamadim. Gayette site icindeki hemen her video linki benim sitemden cekiliyordu. Yarattigin trafigi ve sunucu yukunu aklin aliyor mu ? Benim calisip kazandigim parayi calip harciyorsun resmen ama basmiyor kafan. Daha cok isine gelmiyor gibi gerci ...

Neyse ne halin varsa gor. Kalkip fikri benden caldin asil hirsiz sensin diyecek kadar sacmalamis haldeyken sana daha fazlasini yazmak vakit harcamaktan otesi degil.