zpnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay canina. O halde calip cirmaya sadece dun basladin ? Ya da bu mesaji attiktan sonra oyle mi ?
Neden bahsediyorsun sen!
çalıp çırpmak dediğin nedir? neyi çalıp çırpıyormuşum. yazılımlarım içerisinde mümkün olduğu kadar ücretsiz bileşen dahi kullanmam ben. Tanımadığım kişiler hakkında yorumlar yazma!

kastettiğin içerik ise, kendi sitelerinden otomatik olarak aldırıyorum ve altında kaynak belirtiyorum.

açıklama bekliyorum sayın hocam.