Konu
Çok Basit Bi Yardım İf Else
27-03-2008, 00:33:04
#5
Peksoft
Eges adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cinsiyet erkek ise erkeksin , kız ise kızsın yazıcak ....
Kendi bilmiyomu cinsiyetini