redbaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dim cinsiyet 
cinsiyet = "erkek"
If cinsiyet  = "erkek" Then
	Response.Write("cinsiyet erkek")
ElseIf cinsiyet  = "bayan" Then
	Response.Write("Cinsiyet bayan")
Else
	Response.Write("Cinsiyet belli değil :)")
End If
cinsiyet değişkenini tabiki veritabanından aldığın bilgiye göre atıcaksın
"asp de if kullanımı" diye aratırsan google da bir çok sonuç alırsın if kullanımıda pekiştirmiş olursun kolay gelsin.
Cok saol arkadasım ama aspyi allah sukur bılıyorum.Bu kodları yazmana degıl ben verıtabanına baglanıp ordan kullanıcılar tablosuna baglanıcam , ordakı cınsıyet erkek ıste bole bole kadın ıse bole bole dıcek.Bu yazdıklarını bende yapıyorum allah sukur ama saol genede...
Benım karıstırdıgım olay nasıl baglanıp aldıgımı nasıl tanımlıcam baglandım hep erkeksın dıyor :S

<%=("Cinsiyet")%> ve <%=cinsiyetim("erkek")%> Döngülerini bile kullandım... hala yapamadım kafayı yıcem