TurkPhp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba,
dmeq.com domaini bir seneden fazladır bende durup duruyordu. Sonunda değerlendirmeye karar verdim ve DMEQ :: Digital Media Excess Quad adresini açtım.
Yazılım tamamen bana aittir.
Sıradaki yapacağım yapı üyelerin bütün bölümlere bilgi girmesi ve moderator ile yönetici kişilerin onay ve düzenleme yapabilmesi olayı. Üyelerin blog sayfası açmaları (subdomain şeklinde)
Ayrıca küçük bir not yazmak istiyorum.
Elinde Türkçe ve düzenli, kategorilendirilmiş, genellikle resimli veritabanı olupta satmak isteyenler olursa bana ulaşmasını rica ediyorum.
Site hakkında düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim
Vay canina. O halde calip cirmaya sadece dun basladin ? Ya da bu mesaji attiktan sonra oyle mi ?