dostum senin veritabanında 10 tane veri var mesela. sen bunun ilk beşini yanyana ikinci beşinide altına geçirmek istiyor isen
ikinci satırdaki
$num = 3 değerini 5 yapman ve
5. satırdaki if ($num == 3 değerini 5 yapman yeterli...
yeteri kadar anlaşılmıştır sanırım
kodları biraz incelersen
ilk beş veriyi ilk sütuna ikinci 5 veriyi diğer sütuna yerleştirmeyide becerebilirsin çok kolay!