arkadaşlar bu konu üzerine çok konuşuluyor.

Millet tutturmuş bi php'dir.. Neden php..?

Bunu söyleyenlerin çoğu forumlar sayesinde bi yerlere geldiler ve forumlar php olduğu için server'ları da php yeni bi asp host almak koyuyor.

Bi başka kitlede, asp nin kasacağını söylüyor; yok artık, höhh yani amatörmüyüz kardeşim biz. Bak yapmışız paşalar gibi komikport.com full asp (forum hariç[asp ile doğru düzgün forum scripti yok wwf dahil]) 4-5k hiti var şu anda kasmıyor. bi sor nie çünkü kodlama yapısı güzel 10k olunca kasacaktır veritabanı access olduğu için, ama o zaman da mssql veya mysql a geçer uçarım

Apayrı bi kitle de, zor yaw asp diyor. Ya bırak yaaawww Bilgisayarına fronpage kur yoksa ben atacam sana söz, sonra aç frontpage ile düzenle istediğin yeri orasını burasını mıncıkla neler neler yaparsın Ben basit bi haber scriptini kurcalayarak komikport.com gibi siteler yapmaya başladım, asp den basit kodlama dili yok ortalıkta.

Asp yayılsın diye neler yapıyorum?

Script yazıp öldü fiyatına veriyorum

Asp host sağlıyorum, zıplamayın hemen herkese veremiyoruz malesef Sırf yaygınlaşsın diye script+host 5 ytl lik paketler yapcam hatta bedava

Asp hakkında milletle kavgaya giriyorum
----------------------------------------------------------------
Hergün yatağa girip düşünüyorum neden asp den uzaklaşıyorum diye, neden olacak sizin yüzünüzden. script satmaya kalktım 1364(abartı(!)) tane php olsa alırdım mesajı geldi. açın konuyu bakın aha da burda

Şimdi bu konuyada yazacaksınız biliyorum php php php diye yılmıyorum ağlamıyorum bağırıyorum en büyük asp asp ..!!!


şakayla karışık bişeyler yazmaya çalıştım. asp coder lar artık buna bi dur deme vakti geldi anlatın herkese asp nin faydalarını, asp nin kaybolmaması için bişeyler yapın.. Asp site görünce seviniyorum yemin ederim