turkass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mizahx'ler güzelmiş içeriğide kolay bulunuyo ama ücretsiz scripti yok
https://www.r10.net/script-satisi/109...imization.html
buyur hocam size script ücretsiz sayılır bundan ucuzunu bulamassınız

psblog: ne demek hocam biz teşekkür ederiz