Konu
Kahvenin Yanında Neden SU Getirilir?
30-12-2007, 15:02:14
#2
Bartuc
Kurumsal PLUS
SaFaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Osmanlı zamanında eve misafir geldiğinde kahveyle birlikte su getirilirmiş. Misafir toksa kahveyi alırmış.
Açsa suyu. Tabii o zaman hemen sofra kurulurmuş. Böylece çok ince bir nezaketle anlaşılırmış.
Ne kadar güzel adetlerimiz var bizim..