SaFaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osmanlı zamanında eve misafir geldiğinde kahveyle birlikte su getirilirmiş. Misafir toksa kahveyi alırmış.

Açsa suyu. Tabii o zaman hemen sofra kurulurmuş. Böylece çok ince bir nezaketle anlaşılırmış.
Ne kadar güzel adetlerimiz var bizim..