en iyi öğrenme yöntemi, kendinde arada söylemişsin "dili kullanmak"

biz çocukken Türkçeyi nasıl öğrendik ? okulla,kursa vs mı gittik ? elbette hayır annemizden babamızdan çevremizden duya duya öğrendik,
babamız annemizden "su" istedi, annemiz su getirdi dedik ki demekki "su" o bardakdaki şefaf şeymiş

tabi dili konuşan herkes sonra okulda onun eğitimini aldı o dil hakkında doğruyu yanlışı öğrendi.

2. bir dili öğrenmek de ilk dile göre çok zor çünkü onun da kendince kuralları var, en etkili yöntem yine başta söylediğim gibi gidip o dili
konuşan insanlarla takılmak dile maruz kalmak, bir de kuralları vs öğrenirsen hızlıca yol alırsın.

- ben uzun zamandır dil konusunda nasıl öğrenebilirim diye uğraştım çabaladım filmde izledim dizi de duolingo da yaptım baya bir şey denedim ama sonuç ?
gidip çok zor bela konuşurum. neden ? çünkü dil öğrenmek haindir üzerine koymazsan sürekli bilgini tazelemezsen körelir, bunun için güzel bir örnek vereyim,
kelime oyunu yarişması var onu aç izle bir sürü Türkçe kelime var ama çoğunu kullanmadığımız için hatırlayamıyoruz düşün kendi dilini unutur mu insan ? unutur işte.
yabancı dilde öyle.