Merhaba hocalarım,

YKS süreci bitti şimdi kendimi geliştirmek istediğim konuların başında İngilizce geliyor. Açıkçası İngilizcem çok iyi seviyede değil ama düzenli çalışarak geliştirmek ve zamanla konuşup anlayabilecek seviyeye gelmek istiyorum.

Dil kursları şu an bütçemi biraz aştığı için kendi imkanlarımla ilerlemeyi düşünüyorum. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşların tavsiyelerini merak ediyorum.

- İngilizce öğrenmeye sıfırdan veya düşük seviyeden nasıl başladınız?
- En etkili yöntem sizce nedir?
- YouTube, Udemy veya farklı platformlardan faydalanan oldu mu?
- Hangi kaynaklar gerçekten işe yarıyor?
- Günlük çalışma programınız nasıldı?
- Kelime, gramer, dinleme ve konuşma tarafında nasıl ilerlediniz?

Amacım kısa sürede ezber yapmak değil, dili gerçekten öğrenmek ve kullanabilmek.

Tavsiyesi, deneyimi veya yol haritası olan arkadaşlar paylaşırsa çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler.