Konu
codex almaktan yoruldum
23-06-2026, 22:07:03
#14
Meg015
@
hyuuse
; zentio api tavsiye ederim premium paket kullanıyorum ben baya götürüyor.
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...de-cursor.html