Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben niye terminale kod yapıştırmak zorumdayım bu ne be
Eyvah eyvah MaxiGeyiktir kesin dedim.
Bunu uyguladığınız anda allaha emanetsiniz