Gizem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıp-çalıntı birimi 7/24 çalışıyor olması lazım, emin misiniz doğru numarayı aradığınıza
20 dakika kadar bekledik ancak açan olmuyor. 7/24 çalışıyor iseler aramaya, denemeye devam edeyim. Çok teşekkür ediyorum hocam.