Bidolu Baskı ile ilk zamanlarından beri çalışıyoruz. Süre sorununuz yoksa gayet iyi. Kartvizit, antetli kağıt, broşür bir sürü şey denedik. Sorunsuz basıp gönderiyorlar.
Bi dolu baskı 2 kere kartvizit bastırdım.10 numara sorunsuz alışveriş olmuştu...
Çalışmam ben. Benim için önemli olan fiyattır.
%10 değil daha fazlası bile kabul edilebilir. Ki zaten bu bahsettiğimiz firmalarda 7 günde teslim acil teslimat 3 günde teslim seçenekleri de mevcut işin aciliyetine göre onları da tercih edebiliyoruz
Tüm yorumlar için teşekkür ederim. Bundan tam 2 ay 2 gün önce günde 25.000 TL cirolamakla ilgili konu açmıştım.
ilgili konu. Hedefime çok hızlı bir şekilde ulaştım ve geçtim. Çok büyük bir sektör ve gerekli bütün ekibe, sermayeye sahibiz. Pastadaki payımızı daha da büyütmek istiyoruz bunun için
724baski.com'u kurduk. Fiyatlar çok rekabetçi ve sitede bulunmayan birçok ürünü de tabii ki yapıyoruz. Akşam 9'a kadar oluşturulan siparişler ertesi gün öğlen kargoyla gönderiliyor. Hatta baskıdan önce demo baskı alıp müşteriye sunuyoruz, içine %100 sindiğinden emin oluyoruz. Vakti olan arkadaşlar genel bir inceleme yapıp nelerin geliştirilebileceği hk. bilgi verebilir mi?