mutlu olduğu bölüm otomasyon gibi duruyor. bilişimde olur ama gelecek konusunda bilişim soru işareti bence
bilemedim hocam o bölüm hakkında gelecek konusunda şüpheliyim aşırı mezun aşırı işsiz var.
zorlamıyorum zaten sevdiği şeylere yönlendirmeye çalışıyorum. endüstriyel otomasyon ağır basıyor. üstelik yazılım eğitimi de aldırırsam lisede çok işine yarar diye düşünüyorum.
Elektrik-Elektronik, makine bölümleri eskisi gibi geleceği parlayan yıldızı bölümleri değil, geleceğin teknolojisinde katma değeri en düşük kalmış alanlardan diye düşünüyorum. yanlış düşünüyor da olabilirim.
Okullar stajlarda iş buluyor özel lise olursa anlaşmalı yerleri oluyor ordan işe devam ediyorlar