Acı ama gerçekİ;
Artık yazılım diye bir şey kalmadı. Üst düzey üniversitelerden üst düzey kişiler yazılımda öncülük yapacak, diğerleri ise r10'da hesap satıp hesap alacak.
Robot dediğimiz şey için en iyi bölüm makine mühendisliğidir. Kalanı zaten yazılım. ( İyi bir üniversite şartıyla. )
Önceden bilgisayar bölümü okuyanlar bilgisayar tamircisi falan olurdu ama 20 yıl sonra bunlar ne olur bilemem.
Kısacası bazen zorlamamak gerek. Anne ve baba çocuğu okusun ister ve bu durumu hazmedemez ama, Gelecek ve para şu anda SANAYİ gibi görünüyor.