Konu
Bayan Eleman Arıyoruz.. Cinsiyet Ayrımcılığı..
10-06-2026, 22:56:44
#32
mos
yanlış hatırlamıyorsam almanya'da bir türk "bayan eleman aranıyor" şeklinde ilan vermişti ve adama cinsiyet ayrımcılığından dava açılmıştı.
tabii her ilana "sapık" demek de sapıklık.