Bir kaç gündür İstanbul dayım Suriyeli esnafların shawarma (döner) dediği bir dürüm ama içinde kullandığı sos muazzam ve internette ne kadar aratsam da bulamadım bir kaç farklı yerde denedim ilçe bazında adamlar bu sektörde katikcilarin önüne geçmiş durumda işin kötü tarafı İzmit'te bu işi yapan yok deneyenler tadanlar varsa yorum yapabilir mi