mutluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. yaşadığınız olayda iş kazasından dolayı uğradığınız zararları da tazmin edebilirsiniz. haklı fesih süreci de gerçekleştirebilirsiniz. işinizin tanımı, iş yerindeki koşullarınız, çalışma süreniz ve benzeri daha pek çok detaya bakılarak durumunuzla ilgili daha sağlıklı bilgi vermek mümkün olacaktır. profesyonel destek almak isterseniz tarafıma pm üzerinden ulaşabilirsiniz.
iyi forumlar.
Hocam desteğiniz için sağolun forklift op lüğü yapıyorum 12 tonluk forklift sürüyorum 12 metre 2.5 tonluk malzeme çelik taşıyorum depo açık alanda ve bir kısmı beton bir kısmı toprak çamur bu toprak çamurlu saha gir çık yapa yapa çukur oluşmuş kucağımda malzeme varken forklift çukura girip yan yatıyor günde 9 saat zorunlu mesai ile ekstra 1 saat çalışıyorum