Merhaba arkadaşlar bir fabrikada çalışıyorum iş yerinde iş kazası yaşadım fabrikanın suçu yüzünden ölümden döndüm forklift üzerime yıkılıyordu 6 gün rapor aldım ayağım çatladı ardından 3 gün sonra fabrikadan bir kişi iş kazası yüzünden vefat etti benim psikolojim iyice gitti iş zaten tehlikeli ve gitmek istemiyorum aynı şekilde eşimde gitmemi istemiyor ama işi bırakırsam maaşıma el koyacaklar haklı fesih yapabilirmiyim bu durumda sizce