Bartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, bundan tam 1 ay önce futbol maçımda ısınmadan oyuna girdim ve koşarken birden nerdeyse bacağımı düşürdüğümü hissettim acılarla yere düştüm . Daha sonrasından sakatlığımın hamstring kas yorulmasından veya zorlanmasından dolayı olduğunu öğrendim. Üstünden 2 hafta geçtikten sonra tamamen yürüyüşümde koşmamda sorun yok gibiydi. Kendimi deneme amaçlı halı saha maçına katıldım. İlk dakikalarda bir şey yoktu fakat daha sonrasında koşarken sekmeye başladım. En sonunda da havadan gelen bir topa şut çekmek isterken tekrardan o acıyı hissettim yine aynı acıydı. Oyundan çıkıp hemen buz tedavisi uyguladım. Şişme morarma vb hiçbir şey yok 2 hafta oldu yine şuan hiçbir ağrı hissetmiyorum ve benim kesinlikle 5 gün sonra maçım var katılmam gerekiyor. Ne yapmam lazım günlük buz tutuyorum .
hocam öncelikle doktor veya sağlık sektöründe degilim fakat futbolcularda yaygın olan bi durum oldugundan aklımda kalan genelde derecesine göre 2 4 hafta arası sürüyor. moralinizi bozmak istemem ama yetişemeyebilirsiniz maça