Daha önce kullandığım bir proxy sitesi vardı, bir süre sonra memnun kalmadığım için kullanmayı bıraktım fakat bu ay 2 farklı ödeme almış. Kart işlem itirazından önce kartı kapatıp iki harcamaya da itiraz ettim fakat 20 gün gibi bir sürede incelenecek ve süreç hakkında neredeyse hiçbir bilgim yok. Daha önce hiç böyle bir itirazda bulunan oldu mu? olduysa süreç nasıl işledi ve iade alabildi mi? yardımcı olursanız sevinirim