Bor madeninden bir ilaç tableti kadar küçüklükte enerji tabletleri üretilmişti , bilgisayarın arkasındaki sıvı dolu tüpe atıyorsun 24 saat çalıştırıyordu ,
Sene sanırım 2012 falan , o zamanın enerji bakanı gidip incelemiş tv da baya reklam olmuştu, sonra ortadan kayboldu 😁