Arch kullanıyorum şu an kod yazmak için son kütüphaneleri alma açısından başarılı olsa da stabilite daha önemli onu fark ettim bir de zatens tabil yıllardır değişmeyen son sürüm gerektirmeyen (Java ve .NET) yazılım geliştirme yaptığım için çok da ihtiyacımın kaldığını düşünmüyorum. Bir ara C ile low level takılırken hoştu.
Debian'a geri dönmek planım.
Bilgisayarım yeni, eski laptopda da Linux kullandım bunda da Linux kullanıyorum. Linuxsuz olmaz, Linux'tan vazgeçilmez diyeyim
Siz ne düşünüyorsunuz?