Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hediye olarak tapu transferi edilebilir diye biliyorum akrabadan akrabaya harçta çıkmadan.
O şekilde yapılan işlemlerde alınan ücret normal satıştan daha fazla oluyor. En iyisi tapu satışı yapmak sadece %4 + döner sermaya ödeyip kurtulursunuz. Tapu düşük gösterildi diye vergi dairesinden ceza gelme olasılığı var. En iyisi tapu dairesine danışılıp ona göre satış rakamı belirlemek daha iyi olur.