Aile içinde sorun olacağını düşünmüyorum.
Daha kolay yolları var mı araştırmakta fayda var.
Ama kimse babana niye para almadın , parayı nereden aldın deme şansı zaten yok. Aile içinde olan bir devir sonuçta. Vergi kaçırma yok aksine ödenen vergi var , teşekkür etmeleri lazım.