Basım ağrımasın diyorsan bu işi yapan avukat bulman lazım en doğrusu bu sorsan sadece yemeği ordan al müşteriye ver gibi görünüyor ama iş çok detaylı tek bir hata sizi ipe götürür bir sorun da sorun olmadığı sürece hiç bir şey olmaz ama birinin burnu kanasa siz de mahkemeye verse olay iğne ipliğe kadar detaylı incelenir