Merhaba hocalarım iyi forumlar iyi ticaretler diliyorum. Getir benzeri yerel bir uygulama yapmamız istendi. Bizde haliyle kabul ettik Getir derken sadece market ve işletmelerden sipariş verebileceğin bir sistem. Bununla ilgili işletmlerle ve kullanıcılarla ilgili nasıl bir sözleşme yapmamız gerek bilgisi olan var mı avukata gitmeden sizlere de sorayım istedim