Merhabalar dostlar

Benim babamın üzerine bir müstakil ev var.
1200 MT. Babam daha sağken üstüme yapmak istiyor.

Ortada herhangi bir para dönmeyecek.
Rayiç bedele baktığımızda 420 bin yazıyor.

Rayiç bedel üzerinden benim adıma tapu yapıldığında ceza yer miyiz. Çünkü ortada hiçbir para dönmeyecek. Sadece daha sağken üstündeki tapuları bölüştürdü ve benim üzerime yapmak istiyor.

Sorun çıkar mı


Birde tapu harcı ne kadar veririm bilen var mı her şey dahil ne kadar öderim şimdiden teşekkürler