1,5 sene öncesine kadar ben de benzer durumdaydım. uyku testi yaptırdım huzursuz bacak sendromu teşhisi kondu. parkyn kullanmaya başladım ve uyku kalitem inanılmaz arttı. tek kötü yanı başladıktan sonra bırakamıyorsunuz, almadığınız zaman belirtiler daha da çok artıyor, yoksunluk çekiyorsunuz. tabi doktor tavsiyesi olmadan kesinlikle alınmamalı.